Lencana Like Facebook

DAFTAR ENTRI BLOG KU

Minggu, 17 Juni 2012

Berikut ini adala kata-kata dari saya diambil dari https://www.facebook.com/sikasyik24 




Mengucapka,, memberi,, & menerima CINTA itu sangat mudah Yang tersulit ialah menjaga CINTA agar Cinta itu bertahan sampai kapan pun,,~




CINTA itu laksana "api yang membara" Jika anda permainkan Cinta anda akan membakar diri anda.

Engkau tak akan tau engkau akan mampu menjalin CINTA sejati sebelum engkau mengerti dan belajar bahwa CINTA sejati butuh pengorbanan.

Aku mentari tapi tak menghangatkanmu Aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
Aku sang bulan tak menerangi malammu Aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan.

Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya.

0 komentar:

Posting Komentar